01.03.2023
Nasza firma jako pierwsza w Polsce wprowadziła usługę doposażenia standardowych lamp LED w Matrix zarówno z funkcją powitania jak i pożegnania, oraz usługę doposażenia w Dual Dynamic LED, która oferuje zmianę animacji kierunkowskazu na żądanie, bez zdejmowania lampy z samochodu. Alternatywna animacja kierunkowskazu pochodzi z najnowszego modelu Chevrolet Corvette.
Demonstracje usług można znaleźć na naszych mediach społecznościowych.
29.03.2022
Mając na uwadze dobro naszych klientów postanowiliśmy, że będziemy realizować wszystkie poprawki po innych firmach, aby przestrzec przed patologią jaka ma miejsce w tej branży.
27.01.2022
25.01.2022
13.01.2022
28.12.2021
Wraz z rozwojem firmy szukaliśmy sposobu aby pozyskać jak największa kontrole nad jakością używanych przez nas elementów elektronicznych. W ten sposób rozpoczęliśmy projektowanie produkcje sterowników i przetwornic w naszej firmie jednocześnie uniezależniając się od zewnętrznych firm i uzyskując maksymalna kontrole nad jakością. Oczywiście to kolejny proces, który zmniejsza nasze możliwości przerobowe, ale jak już wielokrotnie podkreślaliśmy, nigdy nie interesowało nas masowe świadczenie usług.
12.12.2021
Tak wyglądają usługi naszej konkurencji. Nie rozumiemy jak to możliwe, że firmy które wydają się rzetelne potrafią wypuszczać od siebie takie rzeczy. Niestety to co “brzydkie” jest niewidoczne dla oczu, gdyż klient nie otworzy i nie obejrzy lampy w środku.
14.10.2021
🔍 zobacz
Audi A6 C8 2018+ najnowsza generacja popularnego modelu osobowego. Audi postanowiło skomputeryzować lampy w nowej generacji. Oczywiście pierwsze mikro-kontrolery pojawiły się już w przypadku kierunkowskazów dynamicznych w poprzednich modelach, ale po raz pierwszy mamy do czynienia z sytuacją gdzie lampa komunikuje się dwukierunkowo z komputerem samochodu.
Przerobienie takich lamp stało się znacznie trudniejsze ponieważ trzeba zadbać o to, aby lampa nadal komunikowała się z samochodem po szynie LIN i jednocześnie nie zgłaszała błędów związanych z modyfikacją lampy. Jest to dużo bardziej skomplikowana technicznie sytuacja niż np. dołożenie kierunkowskazu dynamicznego w miejsce statycznego.