Regulamin Świadczenia Usług i Sklepu Internetowego
obowiązujący od dnia 6 stycznia 2025 r.
1. Postanowienia wstępne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez Cyber-Tek Mariola Nowak (zwanego dalej „Sprzedawcą” lub „Usługodawcą”) oraz zasady świadczenia usług polegających na przerabianiu, naprawie i regeneracji tylnych lamp samochodowych.
- Dane Sprzedawcy/Usługodawcy:
- Nazwa firmy: Cyber-Tek Mariola Nowak
- Forma prawna: jednoosobowa działalność gospodarcza
- Adres siedziby: ul. Gromadzka 28e, 61-160 Czapury
- NIP: 7791501304
- REGON: 634576479
- Adres e-mail: serwis@cyber-tek.pl
- Telefon: +48 720 752 187
- Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej (e-mail),
- telefonu,
- wiadomości za pośrednictwem Facebooka, Instagrama, WhatsAppa,
- osobiście w siedzibie firmy (po uprzednim umówieniu).
- Sprzedawca świadczy usługi w szczególności na rzecz konsumentów (osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym Regulaminem) oraz innych podmiotów (firm, instytucji).
- Wszelkie informacje dotyczące produktów i usług oferowanych w sklepie internetowym, w tym w szczególności opisy i cenniki, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Zakres świadczonych usług
- Sprzedawca specjalizuje się w:
- Przerabianiu lamp samochodowych z rynku USA na standardy europejskie (EU),
- Doposażaniu w kierunkowskazy dynamiczne oraz animowane światła pozycyjne,
- Naprawach, regeneracjach i modyfikacjach lamp,
- Innych usługach realizowanych na indywidualne życzenie Klienta.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że każdorazowa ingerencja w lampy samochodowe (w tym ich przeróbka, naprawa czy modyfikacja) wiąże się z utratą homologacji. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje prawne lub ubezpieczeniowe wynikające z eksploatacji tak zmodyfikowanych lamp w ruchu drogowym.
- W ramach usług Sprzedawca zapewnia wszelkie konieczne części zamienne, elementy oświetlenia czy dodatkowe akcesoria potrzebne do wykonania usługi.
- Sprzedawca zastrzega, że wykonanie usług odbywa się wyłącznie na ryzyko i odpowiedzialność Klienta, w szczególności w zakresie dalszego użytkowania zmodyfikowanych produktów w pojazdach.
3. Zawarcie umowy
- Zawarcie umowy o świadczenie usług lub sprzedaży następuje za pośrednictwem:
- sklepu internetowego (poprzez formularz zamówienia – wymagana jest rejestracja konta Klienta),
- kontaktu e-mail,
- rozmowy telefonicznej,
- wiadomości na Facebooku, Instagramie, WhatsAppie,
- spotkania osobistego w siedzibie Sprzedawcy.
- Warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez sklep internetowy jest rejestracja w sklepie oraz potwierdzenie złożonego zamówienia przez Sprzedawcę drogą mailową lub inną uzgodnioną formą kontaktu.
- Klient zobowiązany jest do podania w trakcie składania zamówienia prawdziwych danych, w tym danych niezbędnych do wystawienia faktury/rachunku.
- Umowa zostaje zawarta w chwili, gdy Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji (np. przez wiadomość e-mail). Termin realizacji usługi liczony jest od momentu zaksięgowania płatności (o ile strony nie umówią się inaczej).
- W przypadku zamówień składanych w inny sposób niż poprzez formularz w sklepie internetowym (np. telefonicznie, media społecznościowe, osobiście), niezbędne dane do realizacji zamówienia ustalane są w drodze indywidualnych ustaleń.
4. Płatności
- Jedynymi akceptowanymi formami płatności są:
- Płatność za pobraniem (przy odbiorze przesyłki kurierskiej),
- Płatność gotówką (osobiście w siedzibie firmy).
- W przypadku płatności za pobraniem, Klient ponosi koszty związane z wysyłką/odbiór przesyłki (o ile nie zostanie ustalone inaczej).
- Brak dokonania płatności w uzgodnionym terminie może spowodować odmowę zawarcia umowy lub wstrzymanie realizacji usługi.
5. Dostawa, transport i termin realizacji
- Klient może dostarczyć lampy do siedziby Sprzedawcy osobiście bądź zlecić ich wysyłkę kurierem na swój koszt.
- Sprzedawca może również zorganizować odbiór lamp od Klienta, wysyłając własnego kuriera – po wcześniejszych ustaleniach.
- Koszt transportu lamp do Sprzedawcy i z powrotem ponosi Klient, o ile strony nie ustalą inaczej. Standardowa cena przesyłki zwrotnej to 30 zł, jednak w przypadku niestandardowych opakowań cena może wzrosnąć. O ewentualnej wyższej cenie Klient zostanie poinformowany przed dokonaniem wysyłki.
- Orientacyjny czas wykonania usługi, wraz z dostawą, wynosi od 7 do 15 dni roboczych (licząc od dnia otrzymania lamp przez Sprzedawcę i potwierdzenia warunków realizacji). Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku szczególnie skomplikowanych zleceń lub braku dostępności niezbędnych części – o czym Klient zostanie poinformowany.
6. Reklamacje i rezygnacje (odstąpienie od umowy)
6.1. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego wykonania usługi należy kierować do Sprzedawcy niezwłocznie, wysyłając wiadomość e-mail na adres: serwis@cyber-tek.pl lub dzwoniąc pod numer +48 720 752 187.
- Klient powinien przesłać (lub dostarczyć) reklamowany towar (lampy) do siedziby Sprzedawcy, odpowiednio go zabezpieczając i czytelnie oznaczając przesyłkę jako „REKLAMACJA”.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w możliwie najkrótszym terminie, nie dłużej jednak niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanymi lampami.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, Sprzedawca niezwłocznie usunie wadę lub wymieni wadliwy element. W takiej sytuacji koszty dostawy związane z reklamacją ponosi Sprzedawca.
6.2. Zwroty (odstąpienie od umowy) i rezygnacja
- Z uwagi na charakter wykonywanych usług (modyfikacje i przeróbki realizowane na indywidualne zamówienie), zwroty (odstąpienie od umowy) po wykonaniu usługi nie są możliwe.
- Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia (odstąpić od umowy) do momentu rozpoczęcia świadczenia usługi, tj. do momentu przystąpienia przez Sprzedawcę do rozłożenia lamp i rozpoczęcia prac.
- Po rozpoczęciu świadczenia usługi, w tym szczególnie po rozmontowaniu lamp, rezygnacja nie jest możliwa.
- W przypadku rezygnacji do momentu rozpoczęcia usługi, Klient nie ponosi kosztów, za wyjątkiem ewentualnych kosztów transportu/odesłania lamp.
6.3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Wzór oświadczenia o rezygnacji (może być użyty przed rozpoczęciem świadczenia usługi):
Ja/My(*) [imię i nazwisko / nazwa firmy], niniejszym informuję/informujemy(*)
o rezygnacji z realizacji zamówienia nr [numer zamówienia] z dnia [data zamówienia].
Proszę o potwierdzenie otrzymania mojego oświadczenia o rezygnacji.
[Miejscowość, data]
[Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)]
(* niepotrzebne skreślić)
7. Gwarancja
- Sprzedawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na wykonane usługi. Gwarancja ta obejmuje wyłącznie elementy, które zostały przez Sprzedawcę zmodyfikowane lub naprawione.
- Gwarancja nie obejmuje:
- Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego montażu lamp w pojeździe (jeśli był on wykonywany poza siedzibą Sprzedawcy).
- Uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Klienta, wypadków, zalania wodą lub innych czynników zewnętrznych niezależnych od Sprzedawcy.
- Wad i usterek wynikających z naturalnego zużycia części.
- Warunkiem uznania gwarancji jest udokumentowanie, że wady wynikają z działań lub zaniechań Sprzedawcy (np. błąd w montażu części, wadliwe elementy zastosowane podczas naprawy).
- W przypadku uznania gwarancji, Sprzedawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub ponownej modyfikacji. Koszty przesyłek w ramach gwarancji mogą być pokrywane przez Sprzedawcę, jeżeli tak zostanie ustalone indywidualnie lub jeżeli przepisy bezwzględnie obowiązujące tak stanowią.
8. Ochrona danych osobowych (Polityka prywatności)
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Cyber-Tek Mariola Nowak, ul. Gromadzka 28e, 61-160 Czapury, NIP: 7791501304, REGON: 634576479.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu:
- zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług,
- obsługi procesu reklamacji i ewentualnej gwarancji,
- kontaktu związanego z realizacją zamówień,
- wypełnienia obowiązków prawnych (np. wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych).
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz – w przypadku działań marketingowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) lub art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda Klienta).
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym ze Sprzedawcą, w szczególności firmom kurierskim, operatorom pocztowym, firmom księgowym i prawnym – wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji danej usługi.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa (np. podatkowego) oraz przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń cywilnoprawnych.
- Wszelkie szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych można uzyskać, kontaktując się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail: serwis@cyber-tek.pl.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.
9. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 6 stycznia 2025 r..
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O wszelkich zmianach Regulaminu Sprzedawca poinformuje poprzez umieszczenie informacji na stronie w formie paska na górnej krawędzi sklepu. Zmiany obowiązują od momentu wyraźnie wskazanego w komunikacie, jednakże nie wpływają na umowy zawarte przed zmianą Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta (w przypadku umów z konsumentami).
- Ewentualne spory między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie. W przypadku braku porozumienia, spór zostanie poddany rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy miejscowo według przepisów ogólnych lub – w przypadku umów z przedsiębiorcami – właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Integralną część Regulaminu stanowią ewentualne załączniki i dokumenty, o których mowa w niniejszym Regulaminie (np. wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jeżeli jest stosowany).
Dziękujemy za zapoznanie się z naszym Regulaminem.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt:
- E-mail: serwis@cyber-tek.pl
- Telefon: +48 720 752 187
Zapraszamy do korzystania z naszych usług!