Regulamin

 

 

Regulamin Świadczenia Usług i Sklepu Internetowego

obowiązujący od dnia 6 stycznia 2025 r.

1. Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez Cyber-Tek Mariola Nowak (zwanego dalej „Sprzedawcą” lub „Usługodawcą”) oraz zasady świadczenia usług polegających na przerabianiu, naprawie i regeneracji tylnych lamp samochodowych.
  2. Dane Sprzedawcy/Usługodawcy:
    • Nazwa firmy: Cyber-Tek Mariola Nowak
    • Forma prawna: jednoosobowa działalność gospodarcza
    • Adres siedziby: ul. Gromadzka 28e, 61-160 Czapury
    • NIP: 7791501304
    • REGON: 634576479
    • Adres e-mail: serwis@cyber-tek.pl
    • Telefon: +48 720 752 187
  3. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem:
    • poczty elektronicznej (e-mail),
    • telefonu,
    • wiadomości za pośrednictwem Facebooka, Instagrama, WhatsAppa,
    • osobiście w siedzibie firmy (po uprzednim umówieniu).
  4. Sprzedawca świadczy usługi w szczególności na rzecz konsumentów (osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym Regulaminem) oraz innych podmiotów (firm, instytucji).
  5. Wszelkie informacje dotyczące produktów i usług oferowanych w sklepie internetowym, w tym w szczególności opisy i cenniki, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

2. Zakres świadczonych usług

  1. Sprzedawca specjalizuje się w:
    • Przerabianiu lamp samochodowych z rynku USA na standardy europejskie (EU),
    • Doposażaniu w kierunkowskazy dynamiczne oraz animowane światła pozycyjne,
    • Naprawach, regeneracjach i modyfikacjach lamp,
    • Innych usługach realizowanych na indywidualne życzenie Klienta.
  2. Klient przyjmuje do wiadomości, że każdorazowa ingerencja w lampy samochodowe (w tym ich przeróbka, naprawa czy modyfikacja) wiąże się z utratą homologacji. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje prawne lub ubezpieczeniowe wynikające z eksploatacji tak zmodyfikowanych lamp w ruchu drogowym.
  3. W ramach usług Sprzedawca zapewnia wszelkie konieczne części zamienne, elementy oświetlenia czy dodatkowe akcesoria potrzebne do wykonania usługi.
  4. Sprzedawca zastrzega, że wykonanie usług odbywa się wyłącznie na ryzyko i odpowiedzialność Klienta, w szczególności w zakresie dalszego użytkowania zmodyfikowanych produktów w pojazdach.

3. Zawarcie umowy

  1. Zawarcie umowy o świadczenie usług lub sprzedaży następuje za pośrednictwem:
    • sklepu internetowego (poprzez formularz zamówienia – wymagana jest rejestracja konta Klienta),
    • kontaktu e-mail,
    • rozmowy telefonicznej,
    • wiadomości na Facebooku, Instagramie, WhatsAppie,
    • spotkania osobistego w siedzibie Sprzedawcy.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez sklep internetowy jest rejestracja w sklepie oraz potwierdzenie złożonego zamówienia przez Sprzedawcę drogą mailową lub inną uzgodnioną formą kontaktu.
  3. Klient zobowiązany jest do podania w trakcie składania zamówienia prawdziwych danych, w tym danych niezbędnych do wystawienia faktury/rachunku.
  4. Umowa zostaje zawarta w chwili, gdy Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji (np. przez wiadomość e-mail). Termin realizacji usługi liczony jest od momentu zaksięgowania płatności (o ile strony nie umówią się inaczej).
  5. W przypadku zamówień składanych w inny sposób niż poprzez formularz w sklepie internetowym (np. telefonicznie, media społecznościowe, osobiście), niezbędne dane do realizacji zamówienia ustalane są w drodze indywidualnych ustaleń.

4. Płatności

  1. Jedynymi akceptowanymi formami płatności są:
    • Płatność za pobraniem (przy odbiorze przesyłki kurierskiej),
    • Płatność gotówką (osobiście w siedzibie firmy).
  2. W przypadku płatności za pobraniem, Klient ponosi koszty związane z wysyłką/odbiór przesyłki (o ile nie zostanie ustalone inaczej).
  3. Brak dokonania płatności w uzgodnionym terminie może spowodować odmowę zawarcia umowy lub wstrzymanie realizacji usługi.

5. Dostawa, transport i termin realizacji

  1. Klient może dostarczyć lampy do siedziby Sprzedawcy osobiście bądź zlecić ich wysyłkę kurierem na swój koszt.
  2. Sprzedawca może również zorganizować odbiór lamp od Klienta, wysyłając własnego kuriera – po wcześniejszych ustaleniach.
  3. Koszt transportu lamp do Sprzedawcy i z powrotem ponosi Klient, o ile strony nie ustalą inaczej. Standardowa cena przesyłki zwrotnej to 30 zł, jednak w przypadku niestandardowych opakowań cena może wzrosnąć. O ewentualnej wyższej cenie Klient zostanie poinformowany przed dokonaniem wysyłki.
  4. Orientacyjny czas wykonania usługi, wraz z dostawą, wynosi od 7 do 15 dni roboczych (licząc od dnia otrzymania lamp przez Sprzedawcę i potwierdzenia warunków realizacji). Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku szczególnie skomplikowanych zleceń lub braku dostępności niezbędnych części – o czym Klient zostanie poinformowany.

6. Reklamacje i rezygnacje (odstąpienie od umowy)

6.1. Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego wykonania usługi należy kierować do Sprzedawcy niezwłocznie, wysyłając wiadomość e-mail na adres: serwis@cyber-tek.pl lub dzwoniąc pod numer +48 720 752 187.
  2. Klient powinien przesłać (lub dostarczyć) reklamowany towar (lampy) do siedziby Sprzedawcy, odpowiednio go zabezpieczając i czytelnie oznaczając przesyłkę jako „REKLAMACJA”.
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w możliwie najkrótszym terminie, nie dłużej jednak niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanymi lampami.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, Sprzedawca niezwłocznie usunie wadę lub wymieni wadliwy element. W takiej sytuacji koszty dostawy związane z reklamacją ponosi Sprzedawca.

6.2. Zwroty (odstąpienie od umowy) i rezygnacja

  1. Z uwagi na charakter wykonywanych usług (modyfikacje i przeróbki realizowane na indywidualne zamówienie), zwroty (odstąpienie od umowy) po wykonaniu usługi nie są możliwe.
  2. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia (odstąpić od umowy) do momentu rozpoczęcia świadczenia usługi, tj. do momentu przystąpienia przez Sprzedawcę do rozłożenia lamp i rozpoczęcia prac.
  3. Po rozpoczęciu świadczenia usługi, w tym szczególnie po rozmontowaniu lamp, rezygnacja nie jest możliwa.
  4. W przypadku rezygnacji do momentu rozpoczęcia usługi, Klient nie ponosi kosztów, za wyjątkiem ewentualnych kosztów transportu/odesłania lamp.

6.3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Wzór oświadczenia o rezygnacji (może być użyty przed rozpoczęciem świadczenia usługi):

Ja/My(*) [imię i nazwisko / nazwa firmy], niniejszym informuję/informujemy(*)
o rezygnacji z realizacji zamówienia nr [numer zamówienia] z dnia [data zamówienia].
Proszę o potwierdzenie otrzymania mojego oświadczenia o rezygnacji.

[Miejscowość, data]
[Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)]

(* niepotrzebne skreślić)

7. Gwarancja

  1. Sprzedawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na wykonane usługi. Gwarancja ta obejmuje wyłącznie elementy, które zostały przez Sprzedawcę zmodyfikowane lub naprawione.
  2. Gwarancja nie obejmuje:
    • Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego montażu lamp w pojeździe (jeśli był on wykonywany poza siedzibą Sprzedawcy).
    • Uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Klienta, wypadków, zalania wodą lub innych czynników zewnętrznych niezależnych od Sprzedawcy.
    • Wad i usterek wynikających z naturalnego zużycia części.
  3. Warunkiem uznania gwarancji jest udokumentowanie, że wady wynikają z działań lub zaniechań Sprzedawcy (np. błąd w montażu części, wadliwe elementy zastosowane podczas naprawy).
  4. W przypadku uznania gwarancji, Sprzedawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub ponownej modyfikacji. Koszty przesyłek w ramach gwarancji mogą być pokrywane przez Sprzedawcę, jeżeli tak zostanie ustalone indywidualnie lub jeżeli przepisy bezwzględnie obowiązujące tak stanowią.

8. Ochrona danych osobowych (Polityka prywatności)

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Cyber-Tek Mariola Nowak, ul. Gromadzka 28e, 61-160 Czapury, NIP: 7791501304, REGON: 634576479.
  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu:
    • zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług,
    • obsługi procesu reklamacji i ewentualnej gwarancji,
    • kontaktu związanego z realizacją zamówień,
    • wypełnienia obowiązków prawnych (np. wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych).
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz – w przypadku działań marketingowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) lub art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda Klienta).
  4. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym ze Sprzedawcą, w szczególności firmom kurierskim, operatorom pocztowym, firmom księgowym i prawnym – wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji danej usługi.
  5. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa (np. podatkowego) oraz przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń cywilnoprawnych.
  7. Wszelkie szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych można uzyskać, kontaktując się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail: serwis@cyber-tek.pl.
  8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.

9. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 6 stycznia 2025 r..
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O wszelkich zmianach Regulaminu Sprzedawca poinformuje poprzez umieszczenie informacji na stronie w formie paska na górnej krawędzi sklepu. Zmiany obowiązują od momentu wyraźnie wskazanego w komunikacie, jednakże nie wpływają na umowy zawarte przed zmianą Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta (w przypadku umów z konsumentami).
  4. Ewentualne spory między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie. W przypadku braku porozumienia, spór zostanie poddany rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy miejscowo według przepisów ogólnych lub – w przypadku umów z przedsiębiorcami – właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Integralną część Regulaminu stanowią ewentualne załączniki i dokumenty, o których mowa w niniejszym Regulaminie (np. wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jeżeli jest stosowany).

Dziękujemy za zapoznanie się z naszym Regulaminem.

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt:

Zapraszamy do korzystania z naszych usług!

 

Facebook
Facebook
YouTube
YouTube
Set Youtube Channel ID
Instagram
Tiktok
0
    0
    Koszyk
    Your cart is emptyWróć do sklepu