Regulamin Świadczenia Usług i Sklepu Internetowego
obowiązujący od dnia 6 stycznia 2025 r.
1. Postanowienia wstępne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez
Cyber-Tek Mariola Nowak (zwanego dalej „Sprzedawcą” lub „Usługodawcą”)
oraz zasady świadczenia usług polegających na przerabianiu, naprawie i regeneracji
tylnych lamp samochodowych. - Dane Sprzedawcy/Usługodawcy:
- Nazwa firmy: Cyber-Tek Mariola Nowak
- Forma prawna: jednoosobowa działalność gospodarcza
- Adres siedziby: ul. Gromadzka 28e, 61-160 Czapury
- NIP: 7791501304
- REGON: 634576479
- Adres e-mail: serwis@cyber-tek.pl
- Telefon: +48 720 752 187
- Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej (e-mail),
- telefonu,
- wiadomości za pośrednictwem Facebooka, Instagrama, WhatsAppa,
- osobiście w siedzibie firmy (po uprzednim umówieniu).
- Sprzedawca świadczy usługi w szczególności na rzecz konsumentów (osób fizycznych
nieprowadzących działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym Regulaminem)
oraz innych podmiotów (firm, instytucji). - Wszelkie informacje dotyczące produktów i usług oferowanych w sklepie internetowym, w tym
w szczególności opisy i cenniki, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu
art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Zakres świadczonych usług
- Sprzedawca specjalizuje się w:
- Przerabianiu lamp samochodowych z rynku USA na standardy europejskie (EU),
- Doposażaniu w kierunkowskazy dynamiczne oraz animowane światła pozycyjne,
- Naprawach, regeneracjach i modyfikacjach lamp,
- Innych usługach realizowanych na indywidualne życzenie Klienta.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że
każdorazowa ingerencja w lampy samochodowe (w tym ich przeróbka, naprawa czy modyfikacja)
wiąże się z utratą homologacji. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne
konsekwencje prawne lub ubezpieczeniowe wynikające z eksploatacji tak zmodyfikowanych lamp w ruchu drogowym. - W ramach usług Sprzedawca zapewnia wszelkie konieczne części zamienne, elementy oświetlenia czy
dodatkowe akcesoria potrzebne do wykonania usługi. - Sprzedawca zastrzega, że wykonanie usług odbywa się wyłącznie na ryzyko i odpowiedzialność Klienta,
w szczególności w zakresie dalszego użytkowania zmodyfikowanych produktów w pojazdach.
3. Zawarcie umowy
- Zawarcie umowy o świadczenie usług lub sprzedaży następuje za pośrednictwem:
- sklepu internetowego (poprzez formularz zamówienia – wymagana jest rejestracja konta Klienta),
- kontaktu e-mail,
- rozmowy telefonicznej,
- wiadomości na Facebooku, Instagramie, WhatsAppie,
- spotkania osobistego w siedzibie Sprzedawcy.
- Warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez sklep internetowy jest
rejestracja w sklepie oraz potwierdzenie złożonego zamówienia przez Sprzedawcę
drogą mailową lub inną uzgodnioną formą kontaktu. - Klient zobowiązany jest do podania w trakcie składania zamówienia prawdziwych danych, w tym
danych niezbędnych do wystawienia faktury/rachunku. - Umowa zostaje zawarta w chwili, gdy Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji
(np. przez wiadomość e-mail). Termin realizacji usługi liczony jest od momentu zaksięgowania
płatności (o ile strony nie umówią się inaczej). - W przypadku zamówień składanych w inny sposób niż poprzez formularz w sklepie internetowym
(np. telefonicznie, media społecznościowe, osobiście), niezbędne dane do realizacji zamówienia
ustalane są w drodze indywidualnych ustaleń.
4. Płatności
- Jedynymi akceptowanymi formami płatności są:
- Płatność za pobraniem (przy odbiorze przesyłki kurierskiej),
- Płatność gotówką (osobiście w siedzibie firmy).
- W przypadku płatności za pobraniem, Klient ponosi koszty związane z wysyłką/odbiór przesyłki
(o ile nie zostanie ustalone inaczej). - Brak dokonania płatności w uzgodnionym terminie może spowodować odmowę zawarcia umowy lub
wstrzymanie realizacji usługi.
5. Dostawa, transport i termin realizacji
- Klient może dostarczyć lampy do siedziby Sprzedawcy osobiście bądź zlecić
ich wysyłkę kurierem na swój koszt. - Sprzedawca może również zorganizować odbiór lamp od Klienta, wysyłając własnego kuriera –
po wcześniejszych ustaleniach. - Koszt transportu lamp do Sprzedawcy i z powrotem ponosi Klient, o ile strony nie ustalą inaczej.
Standardowa cena przesyłki zwrotnej to 30 zł, jednak w przypadku
niestandardowych opakowań cena może wzrosnąć. O ewentualnej wyższej cenie Klient zostanie
poinformowany przed dokonaniem wysyłki. - Orientacyjny czas wykonania usługi, wraz z dostawą, wynosi od 7 do 15 dni roboczych
(licząc od dnia otrzymania lamp przez Sprzedawcę i potwierdzenia warunków realizacji). Termin
ten może ulec wydłużeniu w przypadku szczególnie skomplikowanych zleceń lub braku dostępności
niezbędnych części – o czym Klient zostanie poinformowany.
6. Reklamacje i rezygnacje (odstąpienie od umowy)
6.1. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego wykonania usługi należy kierować do Sprzedawcy
niezwłocznie, wysyłając wiadomość e-mail na adres:
serwis@cyber-tek.pl lub dzwoniąc pod numer +48 720 752 187. - Klient powinien przesłać (lub dostarczyć) reklamowany towar (lampy) do siedziby Sprzedawcy,
odpowiednio go zabezpieczając i czytelnie oznaczając przesyłkę jako „REKLAMACJA”. - Sprzedawca rozpatruje reklamację w możliwie najkrótszym terminie, nie dłużej jednak niż
14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanymi lampami. - Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, Sprzedawca niezwłocznie usunie wadę lub wymieni
wadliwy element. W takiej sytuacji koszty dostawy związane z reklamacją ponosi Sprzedawca.
6.2. Zwroty (odstąpienie od umowy) i rezygnacja
- Z uwagi na charakter wykonywanych usług (modyfikacje i przeróbki realizowane na indywidualne zamówienie),
zwroty (odstąpienie od umowy) po wykonaniu usługi nie są możliwe. - Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia (odstąpić od umowy)
do momentu rozpoczęcia świadczenia usługi, tj. do momentu przystąpienia przez
Sprzedawcę do rozłożenia lamp i rozpoczęcia prac. - Po rozpoczęciu świadczenia usługi, w tym szczególnie po rozmontowaniu lamp, rezygnacja nie jest możliwa.
- W przypadku rezygnacji do momentu rozpoczęcia usługi, Klient nie ponosi kosztów, za wyjątkiem
ewentualnych kosztów transportu/odesłania lamp.
6.3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Wzór oświadczenia o rezygnacji (może być użyty przed rozpoczęciem świadczenia usługi):
Ja/My(*) [imię i nazwisko / nazwa firmy], niniejszym informuję/informujemy(*)
o rezygnacji z realizacji zamówienia nr [numer zamówienia] z dnia [data zamówienia].
Proszę o potwierdzenie otrzymania mojego oświadczenia o rezygnacji.
[Miejscowość, data]
[Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)]
(* niepotrzebne skreślić)
7. Gwarancja
- Sprzedawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na wykonane usługi. Gwarancja
ta obejmuje wyłącznie elementy, które zostały przez Sprzedawcę zmodyfikowane lub naprawione. - Gwarancja nie obejmuje:
- Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego montażu lamp w pojeździe (jeśli był on
wykonywany poza siedzibą Sprzedawcy). - Uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Klienta, wypadków, zalania wodą lub innych
czynników zewnętrznych niezależnych od Sprzedawcy. - Wad i usterek wynikających z naturalnego zużycia części.
- Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego montażu lamp w pojeździe (jeśli był on
- Warunkiem uznania gwarancji jest udokumentowanie, że wady wynikają z działań lub zaniechań
Sprzedawcy (np. błąd w montażu części, wadliwe elementy zastosowane podczas naprawy). - W przypadku uznania gwarancji, Sprzedawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub ponownej
modyfikacji. Koszty przesyłek w ramach gwarancji mogą być pokrywane przez Sprzedawcę, jeżeli
tak zostanie ustalone indywidualnie lub jeżeli przepisy bezwzględnie obowiązujące tak stanowią.
8. Ochrona danych osobowych (Polityka prywatności)
- Administratorem danych osobowych Klientów jest
Cyber-Tek Mariola Nowak, ul. Gromadzka 28e, 61-160 Czapury,
NIP: 7791501304, REGON: 634576479. - Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu:
- zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług,
- obsługi procesu reklamacji i ewentualnej gwarancji,
- kontaktu związanego z realizacją zamówień,
- wypełnienia obowiązków prawnych (np. wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych).
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy),
art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz
– w przypadku działań marketingowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora) lub art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda Klienta). - Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym ze Sprzedawcą, w szczególności firmom
kurierskim, operatorom pocztowym, firmom księgowym i prawnym – wyłącznie w zakresie niezbędnym
do realizacji danej usługi. - Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. - Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa (np. podatkowego)
oraz przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń cywilnoprawnych. - Wszelkie szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych można uzyskać, kontaktując
się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail:
serwis@cyber-tek.pl. - Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.
- Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
jeżeli uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 6 stycznia 2025 r..
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O wszelkich zmianach Regulaminu Sprzedawca
poinformuje poprzez umieszczenie informacji na stronie w formie
paska na górnej krawędzi sklepu. Zmiany obowiązują od momentu wyraźnie
wskazanego w komunikacie, jednakże nie wpływają na umowy zawarte przed zmianą Regulaminu. - W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy
prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta
(w przypadku umów z konsumentami). - Ewentualne spory między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie.
W przypadku braku porozumienia, spór zostanie poddany rozstrzygnięciu przez
sąd powszechny właściwy miejscowo według przepisów ogólnych lub – w przypadku
umów z przedsiębiorcami – właściwy dla siedziby Sprzedawcy. - Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń m.in. za pośrednictwem unijnej platformy ODR, dostępnej pod adresem:
https://ec.europa.eu/consumers/odr. - Integralną część Regulaminu stanowią ewentualne załączniki i dokumenty, o których mowa w niniejszym
Regulaminie (np. wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jeżeli jest stosowany).
10. Polityka Cookies (skrót)
Serwis używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania sklepu internetowego
oraz w celach statystycznych. Pliki cookies to niewielkie informacje tekstowe,
przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika (np. w komputerze, tablecie czy smartfonie),
które mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Sprzedawcy.
Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej
przeglądarce internetowej, w tym całkowicie zablokować możliwość instalowania plików cookies.
Zablokowanie lub ograniczenie plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności
dostępne w sklepie internetowym.
Dziękujemy za zapoznanie się z naszym Regulaminem.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt:
- E-mail: serwis@cyber-tek.pl
- Telefon: +48 720 752 187
Zapraszamy do korzystania z naszych usług!